NEF725 - SEMİNER
Dersin Adı | Kodu | Yarıyılı | Teori (saat/hafta) |
Uygulama (saat/hafta) |
Yerel Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|---|
SEMİNER | NEF725 | 2. Yarıyıl | 0 | 2 | 0 | 3 |
Önkoşul(lar)-var ise | ||||||
Dersin Dili | Türkçe | |||||
Dersin Türü | Zorunlu | |||||
Dersin verilme şekli | Yüz yüze | |||||
Dersin öğrenme ve öğretme teknikleri | ||||||
Dersin sorumlusu(ları) | Danışman Öğretim Üyesi | |||||
Dersin amacı | Öğrencilerin seminer hazırlama ve sunma yeteneğini geliştirmek | |||||
Dersin öğrenme çıktıları |
| |||||
Dersin içeriği | Öğrenciler programca düzenlenen seminerlere katılırlar ve kendileride bir seminer verirler. | |||||
Kaynaklar | Pubmedden konu ile ilgili makaleler. |
Haftalara Göre İşlenecek Konular
Haftalar | Konular |
---|---|
1. Hafta | Seminer konusunun belirlenmesi |
2. Hafta | Seminer konusunun belirlenmesi |
3. Hafta | Seminer konusunun belirlenmesi |
4. Hafta | Seminer konusu ile ilgili yurt içi ve yurt dışı literatür taraması yapılması |
5. Hafta | Seminer konusu ile ilgili yurt içi ve yurt dışı literatür taraması yapılması |
6. Hafta | Seminer konusu ile ilgili yurt içi ve yurt dışı literatür taraması yapılması |
7. Hafta | Konunun anlaşılması ve irdelenmesi |
8. Hafta | Konunun anlaşılması ve irdelenmesi |
9. Hafta | Verilecek seminerin tüm aşamalarının planlanması |
10. Hafta | Sunumun Hazırlanması |
11. Hafta | Sunumun Hazırlanması |
12. Hafta | Sunumun Hazırlanması |
13. Hafta | Sunumun Hazırlanması |
14. Hafta | Sunumun Hazırlanması |
15. Hafta | Sunumun Hazırlanması |
16. Hafta | Seminer Sunumu |
Değerlendirme Sistemi
Yarıyıl içi çalışmaları | Sayısı | Katkı Payı % |
---|---|---|
Devam (a) | 14 | 10 |
Laboratuar | 0 | 0 |
Uygulama | 0 | 0 |
Alan Çalışması | 0 | 0 |
Derse Özgü Staj (Varsa) | 0 | 0 |
Ödevler | 0 | 0 |
Sunum | 1 | 90 |
Projeler | 0 | 0 |
Seminer | 0 | 0 |
Ara Sınavlar | 0 | 0 |
Genel sınav | 0 | 0 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı | 0 | 100 |
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarı Notuna Katkısı | 0 | 0 |
Toplam | 100 |
AKTS (Öğrenci İş Yükü) Tablosu
Etkinlikler | Sayısı | Süresi | Toplam İş Yükü |
---|---|---|---|
Ders Süresi | 14 | 2 | 28 |
Laboratuvar | 0 | 0 | 0 |
Uygulama | 0 | 0 | 0 |
Derse özgü staj (varsa) | 0 | 0 | 0 |
Alan Çalışması | 0 | 0 | 0 |
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön Çalışma, pekiştirme, vb) | 4 | 10 | 40 |
Sunum / Seminer Hazırlama | 1 | 22 | 22 |
Proje | 0 | 0 | 0 |
Ödevler | 0 | 0 | 0 |
Ara sınavlara hazırlanma süresi | 0 | 0 | 0 |
Genel sınava hazırlanma süresi | 0 | 0 | 0 |
Toplam İş Yükü | 19 | 34 | 90 |
Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Yeterlilikleri İle İlişkilendirilmesi
D.9. Program Yeterlilikleri | Katkı Düzeyi* | ||||
---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
1. Adaylar klinik nöro-elektrofizyoloji konusunda bilgi sahibi olurlar, uygulamaları yapabilirler, seminer ve ders anlatabilirler, araştırma planlayabilr ve yenilikleri takip edebilir. | X | ||||
2. Bu programı bitirenler nöro-elektrofizyoloji alanında yeni proje üretebilir ve yeni projeleri değerlendirebilecek düzeyde teorik bilgi ve beceri sahibi olurlar. | X | ||||
3. Programı bitiren adaylar çocuk ve erişkinlerde, EEG çekilmesi ve yorumlanmasını öğrenir, EEG ile ilgili temel uygulamalar, aktivasyon yöntemleri, EEG monitarizasyonu konularında teorik ve pratik bilgilere sahip olurlar. | X | ||||
4. Programı bitiren adaylar sinir iletim teknikleri, iğne elektromiyografisi, tek lif EMG'si, ardısıra sinir uyarımı, uyarılmış potansiyeller ve otonomik testler konularında teorik ve uygulamalı bilgilere sahip olurlar, bu incelemeleri gerçekleştirip değerlendirebilir ve bu konularda tek başına bir laboratuar sorumluluğu üstlenebilecek ölçüde bilgi ve beceri sahibi olurlar. | X | ||||
5. Adaylar nöro-elektrofizyoloji ile ilgili cihazları tanır, kullanılma endikasyonlarını bilir ve uygulayabilirler. | X |
*1 En düşük, 2 Düşük, 3 Orta, 4 Yüksek, 5 Çok yüksek