EPO642 - PROGRAM GELİŞTİRME ve DEĞERLENDİRME-I

Dersin Adı Kodu Yarıyılı Teori
(saat/hafta)
Uygulama
(saat/hafta)
Yerel Kredi AKTS
PROGRAM GELİŞTİRME ve DEĞERLENDİRME-I EPO642 Herhangi Yarıyıl/Yıl 3 0 3 8
Önkoşul(lar)-var ise
Dersin Dili
Dersin TürüSeçmeli 
Dersin verilme şekli 
Dersin öğrenme ve öğretme teknikleriAnlatım
Tartışma
Soru-Yanıt
Gözlem
Alan Gezisi
Takım/Grup Çalışması
Rol Oynama/Dramatize Etme
Rapor Hazırlama ve/veya Sunma
Gösteri
Deney
Uygulama-Alıştırma
Örnek Olay İncelemesi
Sorun/Problem Çözme
Beyin Fırtınası
Proje Tasarımı/Yönetimi
Diğer  
Dersin sorumlusu(ları) 
Dersin amacı 
Dersin öğrenme çıktıları
    Dersin içeriği 
    Kaynaklar 

    Haftalara Göre İşlenecek Konular

    HaftalarKonular

    Değerlendirme Sistemi

    Yarıyıl içi çalışmalarıSayısıKatkı Payı %
    Devam (a)
    Laboratuar
    Uygulama
    Alan Çalışması
    Derse Özgü Staj (Varsa)
    Ödevler
    Sunum
    Projeler
    Seminer
    Ara Sınavlar
    Genel sınav
    Toplam
    Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı
    Yarıyıl Sonu Sınavının Başarı Notuna Katkısı
    Toplam

    AKTS (Öğrenci İş Yükü) Tablosu

    Etkinlikler Sayısı Süresi Toplam İş Yükü
    Ders Süresi 0 0 0
    Laboratuvar 0 0 0
    Uygulama000
    Derse özgü staj (varsa)000
    Alan Çalışması000
    Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön Çalışma, pekiştirme, vb)000
    Sunum / Seminer Hazırlama000
    Proje000
    Ödevler000
    Ara sınavlara hazırlanma süresi000
    Genel sınava hazırlanma süresi000
    Toplam İş Yükü000

    Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Yeterlilikleri İle İlişkilendirilmesi

    D.9. Program YeterlilikleriKatkı Düzeyi*
    12345
    1. Lisans düzeyi yeterliliklerine dayalı olarak, aynı veya farklı bir alanda bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirir ve derinleştirir.   X 
    2. Erken çocukluk eğitiminin ilişkili olduğu disiplinler arası etkileşimi kavrar.   X 
    3. Erken çocukluk eğitimindeki bilgileri sistematik bir yaklaşımla değerlendirir ve kullanır.    X
    4. Erken çocukluk eğitiminde edindiği bilgileri farklı disiplin alanlarından gelen bilgilerle bütünleştirerek yorumlar ve yeni bilgiler oluşturur.     X
    5. Erken çocuklukla ilgili sorunları araştırma yöntemlerini kullanarak tespit eder ve çözer.    X
    6. Erken çocukluk eğitimiyle ilgili çalışmalarda inisiyatif alır.    X 
    7. Erken çocukluk eğitimi alanında çalışmaları güncel verilerle destekleyerek sunar.    X
    8. Erken çocukluk eğitimi alanında edindiği bilgi ve becerileri bilimsel bir yaklaşımla değerlendirir.     X
    9. Erken çocukluk eğitimi alanında ulusal ve uluslararası kişi, kurum ve kuruluşlarla iletişim kurar ve sürdürür.X    
    10. Erken çocukluk eğitimi alanındaki güncel gelişmeleri nicel ve nitel verilerle destekleyerek değerlendirir.    X

    *1 En düşük, 2 Düşük, 3 Orta, 4 Yüksek, 5 Çok yüksek