GTR600-01 - ÖZEL KONULAR
Dersin Adı | Kodu | Yarıyılı | Teori (saat/hafta) |
Uygulama (saat/hafta) |
Yerel Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|---|
ÖZEL KONULAR | GTR600-01 | 3. Yarıyıl | 4 | 0 | 0 | 30 |
Önkoşul(lar)-var ise | Yüksek Lisans derslerini bitirmiş olmak | |||||
Dersin Dili | Türkçe | |||||
Dersin Türü | Zorunlu | |||||
Dersin verilme şekli | Yüz yüze | |||||
Dersin öğrenme ve öğretme teknikleri | Tartışma Rapor Hazırlama ve/veya Sunma | |||||
Dersin sorumlusu(ları) | Anabilim Dalı Öğretim üyeleri ve öğretim görevlileri | |||||
Dersin amacı | Yüksek lisans tezini bilimsel ilkeler uygun olarak yürütmektir. | |||||
Dersin öğrenme çıktıları |
| |||||
Dersin içeriği | 1. Tez konusunun belirlenmesi 2. Tez konusu ile ilgili yurt içi ve yurt dışı literatür taramasının yapılması 3. Araştırmanın tüm boyutlarının planlanması 4. Veri toplama aracının geliştirilmesi 5. Veri toplama aracının geçerlik ve güvenilirlik çalışmalarının yapılması 6. Veri toplama aracının uygulanması ve bulguların değerlendirilmesi 7. Araştırma sonuçlarının raporlaştırılması | |||||
Kaynaklar | Tez konusu ile ilgili literatür. |
Haftalara Göre İşlenecek Konular
Haftalar | Konular |
---|---|
1. Hafta | Tez konusunun belirlenmesi |
2. Hafta | Tez konusunun belirlenmesi |
3. Hafta | Tez konusu ile ilgili yurt içi ve yurt dışı literatür taramasının yapılması |
4. Hafta | Tez konusu ile ilgili yurt içi ve yurt dışı literatür taramasının yapılması |
5. Hafta | Tez konusu ile ilgili yurt içi ve yurt dışı literatür taramasının yapılması |
6. Hafta | Araştırmanın tüm boyutlarının planlanması |
7. Hafta | Araştırmanın tüm boyutlarının planlanması |
8. Hafta | Veri toplama aracının geliştirilmesi |
9. Hafta | Veri toplama aracının geliştirilmesi |
10. Hafta | Veri toplama aracının geçerlik ve güvenilirlik çalışmalarının yapılması |
11. Hafta | Veri toplama aracının geçerlik ve güvenilirlik çalışmalarının yapılması |
12. Hafta | Veri toplama aracının uygulanması ve bulguların değerlendirilmesi |
13. Hafta | Araştırma sonuçlarının raporlaştırılması. |
14. Hafta | Araştırma sonuçlarının raporlaştırılması. |
15. Hafta | Araştırma sonuçlarının raporlaştırılması. |
Değerlendirme Sistemi
Yarıyıl içi çalışmaları | Sayısı | Katkı Payı % |
---|---|---|
Devam (a) | 0 | 0 |
Laboratuar | 0 | 0 |
Uygulama | 0 | 0 |
Alan Çalışması | 14 | 50 |
Derse Özgü Staj (Varsa) | 0 | 0 |
Ödevler | 0 | 0 |
Sunum | 14 | 50 |
Projeler | 0 | 0 |
Seminer | 0 | 0 |
Ara Sınavlar | 0 | 0 |
Genel sınav | 0 | 0 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı | 0 | 100 |
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarı Notuna Katkısı | 0 | 0 |
Toplam | 100 |
AKTS (Öğrenci İş Yükü) Tablosu
Etkinlikler | Sayısı | Süresi | Toplam İş Yükü |
---|---|---|---|
Ders Süresi | 14 | 4 | 56 |
Laboratuvar | 0 | 0 | 0 |
Uygulama | 0 | 0 | 0 |
Derse özgü staj (varsa) | 0 | 0 | 0 |
Alan Çalışması | 10 | 20 | 200 |
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön Çalışma, pekiştirme, vb) | 14 | 35 | 490 |
Sunum / Seminer Hazırlama | 14 | 11 | 154 |
Proje | 0 | 0 | 0 |
Ödevler | 0 | 0 | 0 |
Ara sınavlara hazırlanma süresi | 0 | 0 | 0 |
Genel sınava hazırlanma süresi | 0 | 0 | 0 |
Toplam İş Yükü | 52 | 70 | 900 |
Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Yeterlilikleri İle İlişkilendirilmesi
D.9. Program Yeterlilikleri | Katkı Düzeyi* | ||||
---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
1. İleri düzeyde sanat kültürü ve estetik bilgisine sahiptir. | X | ||||
2. Daha önceden edindiği temel bilgi ve beceriler doğrultusunda, Klasik gitar repertuarına ait eserlerin teori ve icra ilişkisi hakkında bilgi sahibidir. | X | ||||
3. Lisans yeterliliklerine dayalı olarak, klasik gitar icrasına dair bilgi, yöntem ve teknikleri geliştirir ve derinleştirir. | X | ||||
4. Üst düzey beceri gerektiren klasik gitar eserlerini icra eder. | X | ||||
5. İçerisinde yer aldığı proje süreçlerini planlar. | X | ||||
6. Kendisinin ve başkalarının çalışmalarını eleştirerek yorumlar. | X | ||||
7. Kendi çalışmalarının amacını, değerini ve hedef kitlesi için anlamını tanımlayarak etkin biçimde ifade eder. | X | ||||
8. Sanat konusundaki tartışmalara katılarak görüşlerini etkin biçimde aktarır. | X | ||||
9. Klasik gitar icrasına dair edinimlerini topluma aktarır. | X | ||||
10. Alanının gerektirdiği düzeyde bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır. | X | ||||
11. Kültürel değerlerin korunması ve tanıtılması konusunda toplumu bilinçlendirme sürecinde yer alır | X |
*1 En düşük, 2 Düşük, 3 Orta, 4 Yüksek, 5 Çok yüksek