ELE799 - SEMİNER
Dersin Adı | Kodu | Yarıyılı | Teori (saat/hafta) |
Uygulama (saat/hafta) |
Yerel Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|---|
SEMİNER | ELE799 | 3. Yarıyıl | 2 | 2 | 3 | 20 |
Önkoşul(lar)-var ise | ||||||
Dersin Dili | Türkçe | |||||
Dersin Türü | Zorunlu | |||||
Dersin verilme şekli | Yüz yüze | |||||
Dersin öğrenme ve öğretme teknikleri | Anlatım Tartışma Rapor Hazırlama ve/veya Sunma Beyin Fırtınası | |||||
Dersin sorumlusu(ları) | Bölüm öğretim üyeleri | |||||
Dersin amacı | Doktora öğrencilerinin araştırma yapacakları alanla ilgili yeni gelişmeleri izleyip kavraması ve bir rapor hazırlayarak sunması. | |||||
Dersin öğrenme çıktıları |
| |||||
Dersin içeriği | Dönem başında ilgili öğretim üyesi ve öğrenci tarafından birlikte belirlenir. | |||||
Kaynaklar | İlgili alanda yayınlanmış kitaplar ve süreli yayınlar |
Haftalara Göre İşlenecek Konular
Haftalar | Konular |
---|---|
1. Hafta | İlgili öğretim üyesi ve öğrenci tarafından birlikte belirlenir. |
2. Hafta | İlgili öğretim üyesi ve öğrenci tarafından birlikte belirlenir. |
3. Hafta | İlgili öğretim üyesi ve öğrenci tarafından birlikte belirlenir. |
4. Hafta | İlgili öğretim üyesi ve öğrenci tarafından birlikte belirlenir. |
5. Hafta | İlgili öğretim üyesi ve öğrenci tarafından birlikte belirlenir. |
6. Hafta | İlgili öğretim üyesi ve öğrenci tarafından birlikte belirlenir. |
7. Hafta | İlgili öğretim üyesi ve öğrenci tarafından birlikte belirlenir. |
8. Hafta | İlgili öğretim üyesi ve öğrenci tarafından birlikte belirlenir. |
9. Hafta | İlgili öğretim üyesi ve öğrenci tarafından birlikte belirlenir. |
10. Hafta | İlgili öğretim üyesi ve öğrenci tarafından birlikte belirlenir. |
11. Hafta | İlgili öğretim üyesi ve öğrenci tarafından birlikte belirlenir. |
12. Hafta | İlgili öğretim üyesi ve öğrenci tarafından birlikte belirlenir. |
13. Hafta | İlgili öğretim üyesi ve öğrenci tarafından birlikte belirlenir. |
14. Hafta | İlgili öğretim üyesi ve öğrenci tarafından birlikte belirlenir. |
15. Hafta | Genel Sınav |
16. Hafta | Genel Sınav |
Değerlendirme Sistemi
Yarıyıl içi çalışmaları | Sayısı | Katkı Payı % |
---|---|---|
Devam (a) | 0 | 0 |
Laboratuar | 0 | 0 |
Uygulama | 0 | 0 |
Alan Çalışması | 0 | 0 |
Derse Özgü Staj (Varsa) | 0 | 0 |
Ödevler | 0 | 0 |
Sunum | 0 | 0 |
Projeler | 0 | 0 |
Seminer | 0 | 0 |
Ara Sınavlar | 0 | 0 |
Genel sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı | 0 | 0 |
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarı Notuna Katkısı | 0 | 100 |
Toplam | 100 |
AKTS (Öğrenci İş Yükü) Tablosu
Etkinlikler | Sayısı | Süresi | Toplam İş Yükü |
---|---|---|---|
Ders Süresi | 14 | 3 | 42 |
Laboratuvar | 0 | 0 | 0 |
Uygulama | 0 | 0 | 0 |
Derse özgü staj (varsa) | 0 | 0 | 0 |
Alan Çalışması | 0 | 0 | 0 |
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön Çalışma, pekiştirme, vb) | 14 | 17 | 238 |
Sunum / Seminer Hazırlama | 1 | 220 | 220 |
Proje | 0 | 0 | 0 |
Ödevler | 0 | 0 | 0 |
Ara sınavlara hazırlanma süresi | 0 | 0 | 0 |
Genel sınava hazırlanma süresi | 0 | 0 | 0 |
Toplam İş Yükü | 29 | 240 | 500 |
Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Yeterlilikleri İle İlişkilendirilmesi
D.9. Program Yeterlilikleri | Katkı Düzeyi* | ||||
---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
1. Elektrik ve Elektronik Mühendisliği'nin belirli alanlarında en üst düzeyde bilgi sahibidir. | X | ||||
2. Bilim ve teknolojiye yenilik getirecek bilgi, beceri ve yetkinliğe sahiptir. | X | ||||
3. Bilimsel literatürü ve alanındaki en son gelişmeleri takip eder, edindiği bilgilerin eleştirel analizini, sentezini, değerlendirmesini yapar ve araştırmalarında etkin biçimde kullanır. | X | ||||
4. Özgün bir araştırmayı bağımsız olarak baştan sona yürütebilir. | X | ||||
5. Özgün araştırma gerektiren projeleri tasarlar, planlar ve yönetir; disiplinlerarası projelerde liderlik yapabilir. | X | ||||
6. Bilim ve teknoloji literatürüne katkıda bulunur. | X | ||||
7. Çalışmalarını yazılı veya sözlü olarak etkin biçimde, Türkçe veya İngilizce sunar. | X | ||||
8. Toplumsal sorumluluğunun farkındadır, bilimsel ve teknolojik gelişmeleri bilimsel tarafsızlık ilkesi ve etik sorumluluk bilinciyle değerlendirir ve topluma aktarır. | X |
*1 En düşük, 2 Düşük, 3 Orta, 4 Yüksek, 5 Çok yüksek