HEY700-04 - ÖZEL KONULAR
Dersin Adı | Kodu | Yarıyılı | Teori (saat/hafta) |
Uygulama (saat/hafta) |
Yerel Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|---|
ÖZEL KONULAR | HEY700-04 | 8. Yarıyıl | 5 | 0 | 0 | 30 |
Önkoşul(lar)-var ise | Sanatta Yeterlik derslerini bitirmiş olmak | |||||
Dersin Dili | Türkçe | |||||
Dersin Türü | Zorunlu | |||||
Dersin verilme şekli | Yüz yüze | |||||
Dersin öğrenme ve öğretme teknikleri | Anlatım Tartışma Rapor Hazırlama ve/veya Sunma Uygulama-Alıştırma Diğer: araştırma / inceleme | |||||
Dersin sorumlusu(ları) | Anasanat Dalı Öğretim Üyeleri | |||||
Dersin amacı | Sanatta yeterlik eseri çalışması raporunu bilimsel ve sanatsal ilkelere uygun olarak yürütmektir. | |||||
Dersin öğrenme çıktıları |
| |||||
Dersin içeriği | 1. Sanatta Yeterlik eseri konusunun belirlenmesi 2. Sanatta yeterlik eseri konusu ile ilgili yurt içi ve yurt dışı literatür taramasının yapılması 3. Araştırmanın tüm boyutlarının planlanması 4. Veri toplama aracının geliştirilmesi 5. Veri toplama aracının geçerlik ve güvenilirlik çalışmalarının yapılması 6. Veri toplama aracının uygulanması ve bulguların değerlendirilmesi 7. Araştırma sonuçlarının raporlaştırılması. | |||||
Kaynaklar | Sanatta yeterlik eseri çalışiması konusu ile ilgili literatür |
Haftalara Göre İşlenecek Konular
Haftalar | Konular |
---|---|
1. Hafta | Bulguların değerlendirilmesi |
2. Hafta | Bulguların değerlendirilmesi |
3. Hafta | Bulguların değerlendirilmesi |
4. Hafta | Bulguların değerlendirilmesi |
5. Hafta | Araştırma sonuçlarının raporlaştırılması. |
6. Hafta | Araştırma sonuçlarının raporlaştırılması. |
7. Hafta | Araştırma sonuçlarının raporlaştırılması. |
8. Hafta | Araştırma sonuçlarının raporlaştırılması. |
9. Hafta | Araştırma sonuçlarının raporlaştırılması. |
10. Hafta | Araştırma sonuçlarının raporlaştırılması. |
11. Hafta | Araştırma sonuçlarının raporlaştırılması. |
12. Hafta | Araştırma sonuçlarının raporlaştırılması. |
13. Hafta | Araştırma sonuçlarının raporlaştırılması. |
14. Hafta | Araştırma sonuçlarının raporlaştırılması. |
Değerlendirme Sistemi
Yarıyıl içi çalışmaları | Sayısı | Katkı Payı % |
---|---|---|
Devam (a) | 0 | 0 |
Laboratuar | 0 | 0 |
Uygulama | 0 | 0 |
Alan Çalışması | 0 | 0 |
Derse Özgü Staj (Varsa) | 0 | 0 |
Ödevler | 0 | 0 |
Sunum | 14 | 50 |
Projeler | 14 | 50 |
Seminer | 0 | 0 |
Ara Sınavlar | 0 | 0 |
Genel sınav | 1 | 40 |
Toplam | 140 | |
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı | 28 | 100 |
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarı Notuna Katkısı | 50 | 0 |
Toplam | 100 |
AKTS (Öğrenci İş Yükü) Tablosu
Etkinlikler | Sayısı | Süresi | Toplam İş Yükü |
---|---|---|---|
Ders Süresi | 14 | 5 | 70 |
Laboratuvar | 0 | 0 | 0 |
Uygulama | 0 | 0 | 0 |
Derse özgü staj (varsa) | 0 | 0 | 0 |
Alan Çalışması | 0 | 0 | 0 |
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön Çalışma, pekiştirme, vb) | 14 | 34 | 476 |
Sunum / Seminer Hazırlama | 14 | 11 | 154 |
Proje | 0 | 0 | 0 |
Ödevler | 10 | 20 | 200 |
Ara sınavlara hazırlanma süresi | 0 | 0 | 0 |
Genel sınava hazırlanma süresi | 0 | 0 | 0 |
Toplam İş Yükü | 52 | 70 | 900 |
Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Yeterlilikleri İle İlişkilendirilmesi
D.9. Program Yeterlilikleri | Katkı Düzeyi* | ||||
---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
1. Heykel sanatıyla ilgili ileri düzeyde sanat kültürü ve estetik bilgisini her durumda kullanabilecek düzeyde bilir. | X | ||||
2. Kazandığı bilgi ve beceriler doğrultusunda, özgün çalışmalarında kuram ve uygulama ilişkisi kurar. | X | ||||
3. Heykel sanatıyla ilişkili diğer disiplinleri ileri düzeyde tanır . ulusal ve uluslararası gelişmeleri izler. | X | ||||
4. Heykel sanatıyla ilgili bilgi ve kültürü, yöntem ve teknikleri ileri düzeyde geliştirir ve derinleştirir. | X | ||||
5. Heykel sanatıyla ilgili deneysel ve yaratıcı süreçler yoluyla yeni sanatsal yöntemleri geliştirip uygular. | X | ||||
6. Üst düzeyde beceriler gerektiren bir sanat eserini yorumlar. | X | ||||
7. İleri düzeyde özgün yapıtlar ortaya koyar. | X | ||||
8. Alanındaki gelişmeleri izleyerek, sanat yapıtları, proje ve etkinlikler geliştirir ve toplumla paylaşır. | X | ||||
9. Heykel sanatıyla ilgili sorunları ortaya koyar ve çözümler önerir ve alana bilgi katkısı yapar. | X |
*1 En düşük, 2 Düşük, 3 Orta, 4 Yüksek, 5 Çok yüksek