RES700-04 - ÖZEL KONULAR
Dersin Adı | Kodu | Yarıyılı | Teori (saat/hafta) |
Uygulama (saat/hafta) |
Yerel Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|---|
ÖZEL KONULAR | RES700-04 | 8. Yarıyıl | 5 | 0 | 0 | 30 |
Önkoşul(lar)-var ise | Doktora derslerini bitirmiş olmak | |||||
Dersin Dili | Türkçe | |||||
Dersin Türü | Zorunlu | |||||
Dersin verilme şekli | Yüz yüze | |||||
Dersin öğrenme ve öğretme teknikleri | Tartışma | |||||
Dersin sorumlusu(ları) | Anabilim Dalı Öğretim Üyeleri | |||||
Dersin amacı | Doktora tezini bilimsel ilkelere uygun olarak yürütmektir. | |||||
Dersin öğrenme çıktıları |
| |||||
Dersin içeriği | 1. Sanat eseri raporunun konusunun belirlenmesi 2. Sanat eseri raporu ile ilgili yurt içi ve yurt dışı literatür taramasının yapılması 3. Sanatsal çalışmalarının tüm boyutlarının planlanması 4. Sanat eseri raporuna ilişkin veri toplama çalışmalarının geliştirilmesi 5. Sanat eseri çalışmasının raporlaştırılması. | |||||
Kaynaklar | Tez konusu ile ilgili literatür |
Haftalara Göre İşlenecek Konular
Haftalar | Konular |
---|---|
1. Hafta | Sanat eseri çalışmasının değerlendirilmesi |
2. Hafta | Sanat eseri çalışmasının değerlendirilmesi |
3. Hafta | Sanat eseri çalışmasının değerlendirilmesi |
4. Hafta | Sanat eseri çalışmasının değerlendirilmesi |
5. Hafta | Sanat eseri çalışmasının geliştirilmesi. |
6. Hafta | Sanat eseri çalışmasının geliştirilmesi. |
7. Hafta | Sanat eseri çalışmasının geliştirilmesi. |
8. Hafta | Sanat eseri çalışmasının geliştirilmesi. |
9. Hafta | Sanat eseri çalışmasının geliştirilmesi. |
10. Hafta | Sanat eseri çalışmasının geliştirilmesi. |
11. Hafta | Sanat eseri çalışmasının geliştirilmesi. |
12. Hafta | Sanat eseri çalışmasının geliştirilmesi. |
13. Hafta | Sanat eseri çalışmasının geliştirilmesi. |
14. Hafta | Sanat eseri çalışmasının geliştirilmesi. |
Değerlendirme Sistemi
Yarıyıl içi çalışmaları | Sayısı | Katkı Payı % |
---|---|---|
Devam (a) | 0 | 0 |
Laboratuar | 0 | 0 |
Uygulama | 0 | 0 |
Alan Çalışması | 14 | 50 |
Derse Özgü Staj (Varsa) | 0 | 0 |
Ödevler | 0 | 0 |
Sunum | 14 | 10 |
Projeler | 0 | 0 |
Seminer | 0 | 0 |
Ara Sınavlar | 0 | 0 |
Genel sınav | 1 | 40 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı | 28 | 60 |
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarı Notuna Katkısı | 1 | 40 |
Toplam | 100 |
AKTS (Öğrenci İş Yükü) Tablosu
Etkinlikler | Sayısı | Süresi | Toplam İş Yükü |
---|---|---|---|
Ders Süresi | 14 | 5 | 70 |
Laboratuvar | 0 | 0 | 0 |
Uygulama | 0 | 0 | 0 |
Derse özgü staj (varsa) | 0 | 0 | 0 |
Alan Çalışması | 14 | 20 | 280 |
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön Çalışma, pekiştirme, vb) | 14 | 20 | 280 |
Sunum / Seminer Hazırlama | 14 | 17 | 238 |
Proje | 0 | 0 | 0 |
Ödevler | 0 | 0 | 0 |
Ara sınavlara hazırlanma süresi | 1 | 32 | 32 |
Genel sınava hazırlanma süresi | 0 | 0 | 0 |
Toplam İş Yükü | 57 | 94 | 900 |
Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Yeterlilikleri İle İlişkilendirilmesi
D.9. Program Yeterlilikleri | Katkı Düzeyi* | ||||
---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
1. Sanatsal pratiği doğrultusunda akademik düzeyde yenilikçi araştırma yöntemlerini bilir ve geliştirir. | X | ||||
2. Sanat teorisi ve sanat pratiğini sanatla ilgili tüm kavram ve kuramları tartışacak ve yönlendirecek düzeyde bilir ve kavrar. | X | ||||
3. Yenilikçi araştırma yöntemleriyle alanıyla ilgili bilgi ve yaratıcı uygulamaların gelişimine katkıda bulunur. | X | ||||
4. Alanıyla ilgili özgün yapıtlarını toplumla paylaşabilme ve sonuçlarını değerlendirebilme becerisine sahiptir. | X | ||||
5. Alanındaki tüm bilgi, yöntem ve teknikleri özgün düşünce ve araştırma ile geliştirerek sanata katkı sağlar. | X | ||||
6. Yaratıcılığını üst düzeyde kullanarak sanat ve bilim değerlendirme kurullarınca kabul görecek nitelikte özgün yapıt üretir. | X | ||||
7. Ulusal ve uluslararası düzeyde alanına ilişkin panel, sempozyum, açık oturumlarda görüşlerini alanın uzmanlarına etkin bir biçimde aktarır, tartışmaları başlatıp yönetir ve fikir ve yöntemler geliştirir. | X | ||||
8. Sanat ve kültürün gelişimine katkıda bulunacak uygulamalar gerçekleştirir. | X | ||||
9. Alanı ile ilgili konularda akademik öğretme değerlendirme ve denetleme becerilerini etkin bir şekilde kullanır. | X |
*1 En düşük, 2 Düşük, 3 Orta, 4 Yüksek, 5 Çok yüksek